Wiosna, słońce – ruszamy w plener !

Wiosna, słońce, energia świat przygotowuje się do lata a ty ?
 
Dziś chcę was zachęcić do ćwiczeń na powietrzu.
Jest to doskonały pomysł na aktywność fizyczną dla tych, którzy nie lubią monotonnych treningów. W dodatku możesz do tego treningu zachęcić bliską osobę lub zabrać ze sobą psa.
Ta forma daje nam poczucie wolności i pewnego rodzaju braku ograniczeń oraz dodatkowy przypływ energii i endorfin .
Trening w plenerze to :
→uwolnienie od stresu
→zgubione kalorie
→zgrabne, jędrne ciało
Ale rozwinę znacznie więcej atutów tej formy aktywności.
Przeciętnie spędzamy ok. 8-10 godzin dziennie w pracy – zazwyczaj w czterech ścianach i zazwyczaj w pozycji siedzącej lub stojącej. Na słońce patrzymy jedynie przez okna.Potem mkniemy szybko do domu
i tak naprawdę w całym tygodniu nie wiele czasu spędzamy na dworze.
A gdyby tak połączyć pożyteczne z przyjemnym ?
Treningi w plenerze zyskują coraz większą liczbę fanów, choć oczywiście znajdą się tacy, którzy przywołają temat smogu i zanieczyszczeń.
Jeśli jednak na trening w plenerze wybierzesz park z dużą ilością drzew lub las to zdecydowanie powietrze, którym będziesz oddychać będzie lepsze od tego w centrum miasta w natłoku aut a ty dotlenisz swój układ krążenia i mięśnie, dzięki czemu twój trening będzie efektywniejszy.
Jeśli dodatkowo postanowisz ćwiczyć w porze kiedy jeszcze są promienie słoneczne, które są niezbędne w produkcji witaminy D zapewnisz sobie
dodatkowe korzyści w postaci lepszej przyswajalności wapna a więc i poprawy stanu kości.

 

PONIŻEJ ZALETY TRENINGU W PLENERZE :
– Zwiększona ilość wydzielanej witaminy D a wiec wzmocnienie naszego układu odpornościowego
– Wyciszenie i redukcja stresu oraz poprawa koncentracji
–  Pozyskanie naturalnej pozytywnej energii oraz pobudzone wytwarzanie serotoniny ( hormonu szczęścia )
– Treningi w plenerze dają poczucie nieograniczenia , rozwijają wyobraźnię i kreatywność
– Plenerowe treningi rozwijają wyobraźnię, co z kolei wpłynie korzystnie na twoją kreatywność podczas codziennych obowiązków.
– Poprawa kondycji
– Przyspieszony metabolizm
– Poprawa dotlenienia
Jak po każdym treningu , pamiętaj aby w plenerze również na koniec się porozciągać 😉
Podziel się ze mną swoim zdaniem na ten temat : kontakt@maratonkobiecosci.pl
Zapraszam Cię również na profil :
www.facebook.com/maratonkobiecosci

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *